E-veikala izstrāde

E-veikala dizains un izstrāde – vDisain

vDisain komanda ir īstenojusi vairākus simtus veiksmīgu mājaslapu izstrādes projektu un desmitiem e-komercijas projektu. Mēs izmantojam populārākās platformas un izstrādes ietvarus, piemēram, WordPress WooCommerce, Magento, Prestashop, Laravel. Mēs integrējamies ar biznesa programmatūras API, lai automatizētu darba procesus un ietaupītu darbaspēka izmaksas. Mēs integrējam maksājumu un piegādes risinājumus. Ja nepieciešams, importējam produktus no esošā e-veikala uz jauno e-veikalu. Ja vēlaties konsultāciju vai e-veikala cenu piedāvājumu, sazinieties ar mums.

e-poe tegemine

 

E-pood annab tänapäeva ärimaailmas eelise, müüa oma toodet või teenust, ükskõik kuhu ja kellele. (Emerald insights) Mitmes valdkonnas on e-pood konkurentsieelis ning ettevõtte arenguks esmatähtis. E-poe tegemine võib alguses tunduda suur väljakutse, sest otsuseid, disaini, toodete ja funktsionaalsuste osas tuleb teha palju. Sellega, kuidas teha strateegiliselt kõige paremaid ja mõistlikemaid otsuseid saamegi meie aidata – omame pikaajalist kogemust e-poodide ja veebilehtede valmistamisel ning aitame hea meelega. 

E-veikals sniedz jums priekšrocības mūsdienu uzņēmējdarbības pasaulē, jo jūs varat pārdot savu produktu vai pakalpojumu jebkurā vietā un ikvienam. (Emerald insights) Daudzās jomās e-komercija ir konkurences priekšrocība un biznesa izaugsmes atslēga. E-veikala izveide sākumā var šķist liels izaicinājums, jo ir daudz darāmā lēmumu, dizaina, produktu un funkcionalitātes ziņā. Kā pieņemt labākos un stratēģiski pareizākos lēmumus, mēs varam palīdzēt – mums ir daudzu gadu pieredze e-veikalu un tīmekļa vietņu izveidē, un mēs labprāt palīdzēsim.

E-veikals – neierobežotas iespējas

 

E-veikala izveidei ir daudz dažādu iespēju un platformu, taču pirms tehniskā lēmuma pieņemšanas vienmēr iesakām pārdomāt sava e-veikala mērķus un funkcijas. Lai to izdarītu, ir vērts padomāt par šādiem jautājumiem.

  • Cik liels būs e-veikals?
    Cik daudz produktu un dažādu kategoriju tiks iekļauti e-veikalā. Tas lielā mērā būs atkarīgs no e-veikala struktūras un dizaina. Turklāt ir vērts padomāt par to, vai produkti tiks pievienoti laika gaitā, vai arī netiks pievienoti jauni produkti. Ir vērts padomāt par to, vai e-veikals ir paredzēts starptautiskajam tirgum vai, piemēram, tikai Igaunijas tirgum. Jo lielāks e-veikals un plašāka izplatība, jo lielāka uzmanība jāpievērš atbilstošas e-veikala pārvaldības vides izvēlei. Ja vēlaties palīdzību pareizās e-komercijas platformas izvēlē, sazinieties ar mums, un mēs dalīsimies ar savu pieredzi un ieteikumiem.

 

  • Kāds ir jūsu ieguldījums?
    Ir svarīgi padomāt par to, vai un cik lielā mērā vēlaties nākotnē pārvaldīt savu e-veikalu. Ja esat pieredzējis datora lietotājs, e-veikala vides ērtībai un lietošanas ērtumam nav tik liela nozīme, bet, ja vēlaties pēc iespējas vienkāršāk un vieglāk pārvaldīt savu tīmekļa vietni, sākumā ir vērts eksperimentēt, lai noskaidrotu, kura vide ir pieejama. Visizplatītākā tīmekļa vietņu un e-komercijas pārvaldības vide ir WordPress, kuru var pārvaldīt vidusmēra lietotājs. Turklāt par šo tēmu ir daudz materiālu un pamācību, ja jums rastos grūtības. Mums ir arī sava vide Voog. Pasūtot pie mums e-veikalu, mēs vienmēr pievienojam savas pamācības par vietnes pārvaldību un nodrošinām arī apmācību.

 

Kāds ir e-veikala izveides budžets?

E-veikala cenas var būt no ļoti svārstīga, un ir svarīgi ņemt vērā, ka pasūtījums no aģentūras būs dārgāks nekā sava e-veikala izveide. Budžets bieži vien ir galvenais ierobežojums. Pasūtot e-veikalu no aģentūras, jūs varat būt pārliecināts, ka tīmekļa vietne tiks pabeigta un padarīta pareizi, t. i., ka viss atbildīs jūsu prasībām un vēlmēm un ka solītās funkcionalitātes darbosies. Turklāt viss e-komercijas vietnes izveides process ir ātrāks un galu galā var būt izdevīgāks, jo e-komercijas vietne būs gatava ātrāk un jūs ātrāk varēsiet sākt pārdot savus produktus vai pakalpojumus. Pasūtot pie mums, e-veikala izveides cenas sākas no 4000 eiro. Ja vēlaties, varat maksāt pa daļām, un pakalpojums ir garantēts. Sazinieties ar mums, lai saņemtu precīzu piedāvājumu.

 

E-komercija – kāpēc izvēlēties mūs?

vDisain ir vērsta uz tīmekļa vietņu un e-veikalu izveidi. Mēs jau vairākus gadus aktīvi darbojamies digitālā mārketinga un mājaslapu izstrādes jomā un šajā laikā esam palīdzējuši desmitiem klientu gan no Igaunijas, gan ārvalstīm.

Mūsu pieredzējušu mājaslapu dizaineru, stratēģu un izstrādātāju komanda izveidos jums vajadzīgo tīmekļa vietni.

Mēs izstrādājām pasūtījuma transporta cenu kalkulatoru, kas balstīts uz Google Maps API, e-veikalam raekivitehas.ee un savienots ar Montonio maksājumu risinājumu. Rae Kivitehas ir viens no lielākajiem bruģakmens ražotājiem Igaunijā.

e-poe tegemine

Kāpēc izvēlēties mūs sava e-veikala izveidei?

● Mēs izveidojam pielāgotus e-veikalus, kas ir tieši atbilstoši jūsu vēlmēm. Mēs veidojam arī banneru dizainu un visu izkārtojumu. Nevienam citam nav tāda e-veikala kā jūsu.


● Mēs piedāvājam vislabāko cenas un vērtības attiecību. Mēs vēlamies, lai katram uzņēmumam būtu mājaslapa, kas pārdod, tāpēc piedāvājam mājaslapas dažādās cenu kategorijās un ar dažādām iespējām. Mēs vienmēr atradīsim pareizo risinājumu.


● Ja e-veikala izveides budžets ir ierobežots, mēs veidojam e-veikalus arī uz licencētiem šabloniem, kas ir vislētākais, bet pilnībā funkcionāls risinājums.


● Mēs rīkojamies ātri, lai jūs varētu sākt gūt peļņu no sava uzņēmuma. Ja steidzaties un jums ir nepieciešams, lai e-veikals sāktu darboties ātri, to var izdarīt 2 nedēļu laikā. Tas prasa ciešu atgriezenisko saiti un labu sadarbību. Parasti e-veikala izveides laiks ir 12-16 nedēļas, jo bieži vien ir nepieciešams laiks, lai saņemtu klienta ieguldījumu, kā arī lai saskaņotu un plānotu.


● Sadarbība ar mums padara procesu vieglu un ērtu, mēs esam atbildīgi par projekta vispārējo vadību. Katram e-veikalam mums ir projekta vadītājs, kas uzņemas atbildību par projektu un apkopo visus nepieciešamos attēlus un tekstu. Projekta vadītājs lūdz informāciju un atsauksmes par e-veikala izskatu un funkcionalitāti. Tas samazina slogu jums kā klientam. Ja jūs ļaujat e-veikalu izveidot vienam izstrādātājam, tam nav papildu uzraudzības un parasti nav ikdienas izstrādes pieredzes. Mums kā aģentūrai ir kopīgas zināšanas, un mēs varam piedāvāt klientam labākos risinājumus.


● Elastīgi maksāšanas noteikumi. Maksājumus parasti veic divās daļās, bet lielākus projektus ir iespējams apmaksāt vairākās daļās.

 

Tehniskās e-komercijas iespējas, ko mēs piedāvājam papildus tradicionālajai e-komercijas izstrādei:


● Biznesa programmatūras integrācija (ERPLY, Simplbooks, Directo, NOOM, Merit). E-veikalā var parādīt produktu krājumus, un klients nevar pasūtīt produktu, kura nav noliktavā. Turklāt, kad klients veic pirkumu, tas automātiski tiek atspoguļots grāmatvedības programmā.

Nesen mēs pabeidzām sisustuskaup.ee e-veikalu, kur no Shoproller platformas pārvietojām vairāk nekā 3000 produktu ar variācijām. Mēs izveidojām optimizētu iepirkšanās ceļojumu. Mēs integrējām banku un piegādes risinājumus. Mēs konfigurējām meklēšanas funkcionalitāti un filtrēšanu.

● Produktu importēšana tiešsaistes veikalā. Daudzas aģentūras atstāj šo uzdevumu klientam – pievienot produktus e-veikalā. Mēs piedāvājam pilnīgu risinājumu, un, ja vēlaties, mēs varam arī palīdzēt jums ar produktu ievietošanu. Ir iespējams arī eksportēt produktus no vecā e-veikala vai no uzņēmuma programmatūras.


● Omniva/Smartpost paku karšu ģenerēšana. Par to visi ir ļoti satraukti! Automātiska informācijas apmaiņa ar piegādātājiem, kas nozīmē, ka vairs nebūs nepieciešams nedēļas nogalēs manuāli rakstīt paku kartes un ievadīt pasūtījumus Smartpost vai Omniva.


● Veidojot e-veikalu, noteikti ir svarīgs mārketinga aspekts. Ja vēlaties, mēs varam palīdzēt jums izveidot visus mārketinga rīkus un optimizēt jūsu vietni. Ir svarīgi, lai klienti varētu atrast tīmekļa vietni.

 

E-veikala izveide – kā tiek noteikta cena?


E-veikalu cenas sākas no 2500-4000 eiro, bet sarežģītāki e-veikali var sasniegt vairākus desmitus tūkstošu eiro. Cena lielā mērā ir atkarīga no produktu skaita un produktu kategorizācijas e-veikalā. Jo vairāk kategoriju, jo lielāks būs e-veikals un jo ilgāks būs izstrādes laiks. Produktu skaits ietekmē arī e-veikala platformas izvēli. WooCommerce platforma ir piemērota, ja ir mazāk nekā 5000 produktu. Ja jūsu e-veikalā ir dažādas produktu variācijas un produktu skaits ir no 5000 līdz 10 000, mēs iesakām izmantot Prestashop, jo tā ir piemērota lielākiem e-veikaliem un labi darbojas. Ja e-veikala produktu skaits ir lielāks par 10 000, iesakām e-veikalu veidot uz Magento platformas, kas labi darbojas, ja ir arī desmitiem tūkstošu produktu, un tās datubāze ir veidota tā, ka pieprasījumi aizņem mazāk laika un tāpēc e-veikals nekļūst lēns. E-veikala ātrums ir ļoti svarīgs, un pareizas platformas izvēle nodrošinās, ka tas labi darbojas, ir ātrs un lietotājam draudzīgs.

Pieprasiet e-veikala izveides piedāvājumu.