SEO speciālists

SEO spaciālisti, kas zina, kā optimizēt vietnes – vDisain

SEO būtība un jēdziens ir pazīstams daudziem, taču to, kā patiesībā darbojas meklētājprogrammu optimizācija, zina tikai pieredzējis SEO speciālists. Bija laiks, kad organiskā meklētājprogrammu optimizācija bija vienkārša un labākos SEO trikus varēja apgūt gandrīz ikviens. 

Meklētājprogrammu algoritmi kļūst arvien sarežģītāki un tiek pastāvīgi mainīti. Tāpēc arvien biežāk ir nepieciešams nolīgt profesionālu SEO aģentūru vai SEO speciālistu, kas ir lietas kursā par jaunākajām izmaiņām, tendencēm un tendencēm šajā jomā. 

Esam apkopojuši 3 iemeslus, kāpēc uzņēmumam vajadzētu nolīgt profesionālu SEO speciālistu, lai pārvaldītu vietnes optimizāciju un tādējādi uzlabotu pārdošanas rezultātus. 

 

SEO mainās laika gaitā

Meklētājprogrammu algoritmi novērtē vietnes, pamatojoties uz satura elementiem (vietnes saturs, virsraksti, izkārtojums, struktūra, kods, …) un ārējiem faktoriem (ienākošo saišu portfelis, vietējie profili, zīmola reputācija tīmeklī…). Ja ir optimizēti galvenie SEO elementi, tas ir labas SEO optimizācijas priekšnoteikums, taču ar to vien var nepietikt. 

Izpratne par Google noteikumiem, “white-hat SEO” tehniku ievērošana un sekošana līdzi mainīgajiem meklēšanas algoritmiem nodrošinās tīmekļa vietnei panākumus. SEO speciālista, kurš pastāvīgi pēta algoritmu izmaiņas, nolīgšana nodrošinās jūsu uzņēmuma vietnes drošību un autoritāti Google acīs un ļaus izvairīties no vietnes, kas neatbilst Google noteikumiem. 

Daudzas vecākās SEO metodes, piemēram, masveida ārējo saišu veidošana vai pārmērīga atslēgvārdu lietošana, patiesībā var izraisīt mājaslapas kritumu meklētājprogrammu rezultātos. Google tās var uzskatīt par noteikumu pārkāpumu. Pat nelieli un mazāk pamanāmi pārkāpumi var kavēt augstu vietu meklēšanā un samazināt vietnes datplūsmu. Zinošs SEO profesionālis pārbaudīs SEO metodes pirms to ieviešanas, lai aizsargātu tīmekļa vietni un palielinātu tās redzamību. 

 

Piemērs: kartēšana Suncole 12 atslēgvārdi, kurus cilvēki izmanto, lai meklētu viņu pakalpojumus Google. Mēs izveidojām saturu šiem atslēgvārdiem un optimizējām lapu arī šiem atslēgvārdiem. Pēc tam mēs ārēji izveidojām bloga ierakstus un saites, lai uzlabotu domēna autoritāti. Rezultātā trīs mēnešu laikā sešus no divpadsmit atslēgvārdiem mēs spējām izvirzīt Google meklēšanas rezultātu augšgalā.

seo spetsialist

SEO nepieciešama prakse un testēšana 

Daudzi tirgotāji domā, ka zina, kā optimizēt vietnes, jo ir lasījuši SEO blogus vai apmeklējuši SEO apmācības. Diemžēl šajā jomā nepietiek mācīties no teorijas, ir jāeksperimentē, jāmēģina un jāpārbauda. 

SEO speciālistiem ir rīki, kurus viņi izmanto vai ir pārbaudījuši simtiem vietņu, lai atklātu labākās stratēģijas, kā sasniegt augstu vietu.

Daudzas no šīm metodēm netiek publiskotas un tiek turētas slepenībā. Tas dod SEO speciālistiem priekšrocības un pārliecību, ka viņi patiešām var palīdzēt klientam. Piemēram, uzņēmumā vDisain mēs izmantojam Ahrefs.com platformu SEO analīzei un atslēgvārdu kartēšanai. Mēneša maksa par Ahrefs platformu ir 200 €.

SEO speciālistiem ir vērtīga informācija, un strauji mainīgajā tirgū tas, kas tiek lasīts un izplatīts tiešsaistē, parasti ir novecojis un novecojis. Ar šiem padomiem vien vairs nepietiek, saskaroties ar sīvo konkurenci. 

 

Piemērs: mēs optimizējām Myfinance.ee mājaslapu, kas veidota, izmantojot WordPress platformu. Mēs apkopojām 20 atslēgvārdus, kurus cilvēki meklē Google un kurus mēs vēlējāmies parādīt, un 15 atslēgvārdi iekļuva pirmajā desmitniekā. Zemāk ir sniegts keyword.com izraksts, ko mēs sniedzam klientiem, lai ziņotu par paveiktā darba rezultātiem.

seo spetsialist

Mēs optimizējam pēc meklēšanas prasībām, nevis atslēgvārdiem. 

Lielākā daļa uzņēmumu pārāk lielu uzmanību pievērš konkrētiem atslēgvārdiem, tā vietā, lai pievērstu uzmanību saturam kopumā un tam, kā meklēšanas termini ir saistīti ar atslēgvārdu meklēšanas biežumu.

Jābūt izpratnei par saistību starp atslēgvārdiem, meklēšanas pieprasījumiem un SEO. Svarīgi ir ne tikai atrast un izmantot tieši pareizos atslēgvārdus, lai optimizētu meklētājprogrammām, bet arī saprast, ko potenciālais klients meklē, ievadot atslēgvārdus Google. Ir svarīgi zināt, uz ko tīmekļa lietotājs mēģina vērsties ar savu vaicājumu. 

Google vēlas sniegt vislabāko rezultātu konkrētam meklēšanas vaicājumam, un SEO ir saistīts ar atslēgvārdiem bagāta satura nodrošināšanu, kas ļauj Google saprast, kuras mājaslapas saturs nodrošina vislabāko piedāvājumu meklēšanas vaicājumam. 

Izmantojot profesionālu SEO speciālistu, kurš precīzi zina, cik bieži izmantot atslēgvārdus, kur tos izvietot mājaslapā un kad tos neiekļaut, jūs varat uzlabot savas vietnes pozīcijas Google. 

vDisain piedāvā augstas kvalitātes SEO pakalpojumus. Mēs palīdzēsim jums izveidot visaptverošu SEO pakotni, kas nodrošina konkurētspējas priekšrocības un labus rezultātus Google meklēšanā.

Sazinies ar mums uzzini kādas ir iespējas tavu mājaslapu padarīt par visredzošāko Google meklētājprogrammā.