Mājaslapas optimizācija ir visefektīvākais veids, kā sasniegt klientus tiešsaistē. Tā kā mūsdienās konkurence ir sīva, neatkarīgi no darbības jomas, jums ir ne tikai jāizveido tīmekļa vietne, bet arī jārūpējas par to, lai jūsu klienti būtu pēc iespējas labāk pamanāmi un viegli atrodami.
Meklētājprogrammu optimizācija jeb SEO ir pakalpojums, kas uzlabo mājaslapas pozīciju meklētājprogrammu rezultātos. Tā kā lielākā daļa meklētājprogrammu lietotāju, piemēram, Google, meklē informāciju tikai pirmajā meklēšanas rezultātu lapā, optimizējot savu vietni, varat palīdzēt tai organiski, neizmantojot apmaksātu reklāmu, nokļūt meklēšanas rezultātu augšgalā.
Tīmekļa vietnes optimizācija ir process, kura laikā tiek uzlabota tīmekļa vietnes organiskā klasifikācija pēc konkrētiem atslēgvārdiem. Tā kā optimizācija tiek veikta, izmantojot ar uzņēmumu saistītus atslēgvārdus, lapas redzamība un datplūsma palielināsies, meklējot attiecīgos atslēgvārdus, kas savukārt palīdzēs pārdot produktu vai pakalpojumu.
Bieži vien klienti vēršas pie vDisain ar bažām, ka, lai gan viņi ir izveidojuši sava uzņēmuma tīmekļa vietni ar produktu un pakalpojumu aprakstiem un pievilcīgiem attēliem, klienti nesasniedz tīmekļa vietni un tās apmeklētība ir zema.
Problēmu parasti rada nepietiekama mājaslapas optimizācija, kas nozīmē, ka potenciālie klienti nevar atrast mājaslapu starp daudzajiem meklētājprogrammu rezultātiem. Tomēr vDisain var palīdzēt atrisināt šo problēmu.
Mēs optimizējām tīmekļa vietni Myfinance.ee, kas bija izveidota uz WordPress platformas. Mēs apkopojām 20 atslēgvārdus, kurus cilvēki meklē Google un kurus mēs vēlējāmies parādīt, un 15 atslēgvārdi tika iekļauti pirmajā desmitniekā. Saitē keyword.com ir apkopojums, ko mēs sniedzam klientiem, lai ziņotu par paveiktā darba rezultātiem.
Õrreke.ee – Mēs kartējām 10 atslēgvārdus, no kuriem seši nonāca augšgalā. Pievienojām arī ekrānšāviņu no keyword.com
Mājaslapas optimizācija ir vienkāršs, bet darbietilpīgs process. Lai padarītu tīmekļa vietni pēc iespējas draudzīgāku meklētājprogrammām un lasītājiem, ir jāanalizē esošā tīmekļa vietne, konkurenti un attiecīgajā jomā izmantotie meklēšanas termini.
Turpmākie pasākumi un analīze, t. i., atslēgvārdu, konkurentu un redzamības uzraudzība. Mājas lapas optimizācija ir nepārtraukts process, un vislabāko rezultātu var sasniegt, pastāvīgi atjauninot tīmekļa vietni.
Piemērs: mēneša laikā mēs palielinājām klienta mājaslapas uzrādīšanos Google meklēšanas rādījumu skaitu 6 reizes!
vDisain ir pieredze tīmekļa vietņu izveidē, pārveidošanā un optimizācijā, jo jau piecus gadus ir uzticams partneris vairāk nekā 300 uzņēmumiem. Pieprasiet personalizētu piedāvājumu par jūsu vietnes optimizāciju.