Kā pārdot mašīnu e-pastā?

Norde ir viens no vadošajiem Latvijas auto tirdzniecības uzņēmumiem, kas ir oficiālais Nissan, Renault un Dacia pārstāvis. “Norde” kā ģimenes uzņēmums ar pasaules elpu jau vairāk nekā 30 gadus īsteno rūpīgi pārdomātu darbības stratēģiju, kas nodrošina klientu lojalitāti un biznesa panākumus. “Norde” nodrošina gan mašīnu tirdzniecību, gan servisa pakalpojumus – apkopi, garantiju, rezerves daļas, aksesuārus, virsbūvju remontu.

Kampaņas arhitektūra: maz vārdu, daudz vērtības

Ne katram uzņēmumam ir nepieciešams komerctransports, tāpēc mūsu pirmā darbība bija atlasīt tikai tos uzņēmumus un kontaktpersonas, kuriem auto nav greznība, bet gan būtiska ikdienas sastāvdaļa:

  • Loģistikas un transporta uzņēmumi, kam vajadzīgs uzticams autoparks, lai nodrošinātu piegādes un preču pārvadāšanu.

  • Būvniecības, remonta un apsaimniekošanas nozare, kur transporta līdzekļi ir neatņemama darba sastāvdaļa.

  • Uzņēmumi ar lielu darbinieku mobilitāti vai preču pārvadāšanu, kur ikdienas darba procesi ir atkarīgi no efektīvas transporta pārvaldības.
  • Ēdināšanas uzņēmumi, kam nepieciešams komerctransports produktu piegādei vai pārvadāšanai.

  • Pasākumu aģentūras, kur transporta vajadzības ir saistītas ar aprīkojuma, personāla vai preču pārvietošanu uz dažādiem pasākumiem.

  • Lieli biroji un citi uzņēmumi, kas rūpējas par darbinieku mobilitāti vai biznesa vajadzībām, piemēram, ofisa autoparka uzturēšanu.

Un tad sekoja svarīgākais filtrs: lēmumu pieņēmēji. Mēs meklējām vadītājus, autoparka vadītājus, loģistikas vai iepirkumu speciālistus – tos, kuri var teikt “jā”.

Teksti tika veidoti tā, lai būtu īsi, kodolīgi un skaidri, vienlaikus piešķirot vērtību un aicinot sazināties atbildot uz e-pastu. Tonis bija cieņpilns, bet ne pārāk formāls, lai radītu uzticamību.

Kampaņā bija trīs e-pastu sekvence, kas izstrādāta tā, lai pakāpeniski uzturētu interesi un palielinātu atbildes procentuālo daļu. E-pasti tika sūtīti, izmantojot Instantly platformu, kas ļāva automatizēt izsūtīšanu, sekot līdzi reakcijām un analizēt rezultātus.

Pozitīvās atbildes automātiski tika pārsūtītas Norde pārdošanas speciālistiem, kuri spēja turpināt sarunu ar potenciālo klientu ātri un kvalitatīvi, nodrošinot augstu atdevi no kampaņas.

Kampaņa skaitļos

  • 8395 izsūtīti e-pasti
  • 1094 atbildes 
  • 32% vidējais atbilžu rādītājs
  • 109 pozitīvas atbildes
  • 1-3 iegūti klienti (precīzs skaits nav publisks)

Šie skaitļi pierāda, ka pat vienkāršs, taču labi mērķēts un strukturēts e-pastu mārketings var būt ļoti efektīvs pārdošanas kanāls pat tādā nišā kā komerctransporta pārdošana.

Tomēr, mūsuprāt, kampaņas noteicošais veiksmes faktors nebija tikai atlasītā datubāze vai izstrādātie teksti. Galvenā loma bija Norde pārdošanas speciālistiem, kuri veiksmīgi pārvaldīja kontaktus un noveda darījumus no testa brauciena līdz līguma parakstīšanai!

Ja arī Tavs uzņēmums vēlas izmantot personalizētu auksto e-pastu kampaņu, kas patiešām strādā, spied uz pogas “Pieteikties bezmaksas konsultācijai” – mēs palīdzēsim Tev sasniegt jaunus klientus!