Energrid specializējas enerģijas uzkrāšanas risinājumos. Viņu mērķis ir palīdzēt uzņēmumiem un ēku īpašniekiem ne tikai samazināt izmaksas, bet arī izmantot enerģiju kā investīciju, kas atmaksājas un pēc tam rada papildu ienākumus.
Kad Energrid vērsās pie mums, viņu izaicinājums bija tipisks B2B: kā efektīvi sasniegt potenciālos klientus, kuriem lēmumu pieņemšana ir stratēģiska un kuri reti reaģē uz aukstajiem e-pastiem.
Pirmais solis bija definēt, kam kampaņa būs adresēta. Energrid klientu loks ir gana plašs, taču mēs sadalījām to divos galvenajos segmentos:
Protams, viena no sarežģītākajām daļām jebkurā kampaņā, ir atrast lēmumu pieņēmēju, kuram nosūtīt ziņu. Mēs atlasījām C līmeņa vadītājus, valdes locekļus, tehniskos direktorus, iepirkumu speciālistus visā Baltijā.
Kampaņas laikā mēs vēlreiz pārliecinājāmies, ka valodas izvēlei ir būtiska nozīme. Sākotnēji Latvijas segmentam sūtījām tekstus latviski, bet Igaunijai un Lietuvai – angliski. Ātri vien pamanījām, ka atbilžu rādītāji šīm kampaņām ievērojami atšķīrās.
Lai maksimizētu rezultātu, mēs nopauzējām angliski sagatavotās kampaņas, iztulkojām tekstus vietējās valodās un atsākām kampaņu. Šī vienkāršā, bet svarīgā izmaiņa uzlaboja atbilžu rādītāju, pierādot, ka pat B2B aukstie e-pasti vislabāk strādā, ja komunikācija ir personalizēta!
Kampaņas laikā vislielākā atdeve bija tieši Latvijā:
Papildus šim, ieguvām vēl 12 ieinteresētus uzņēmumus no Lietuvas un Igaunijas! Un tas viss – tikai mēneša laikā!
Šī kampaņa pierādīja vairākas svarīgas lietas B2B e-pastu mārketingā:
Ja arī Tavs uzņēmums vēlas izmantot personalizētu auksto e-pastu kampaņu, kas patiešām strādā, spied uz pogas “Pieteikties bezmaksas konsultācijai” – mēs palīdzēsim Tev sasniegt jaunus klientus!