Win Partners e-pastu kampaņas rezultāti

Win Partners ir vadošais apmācību uzņēmums Latvijā, kas vienmēr meklē inovatīvus risinājumus, kā uzrunāt savus potenciālos klientus. Tas nozīmē, ka ziņai, ko nosūtām, jābūt īpaši precīzai un pielāgotai. Win Partners apmācību piedāvājumi bija aktuāli dažādām mērķauditorijām, un izaicinājums bija tos efektīvi nogādāt līdz īstajiem cilvēkiem, pielāgojot ziņu toni un saturu.

Piedāvājums un auditorijas

Kampaņu sadalījām trīs daļās, katru pielāgojot specifiskai vajadzībai un mērķauditorijai:

1. Low cost programmas

Win Partners meklē veidus, kā padarīt apmācības pieejamas plašākam klientu lokam, tāpēc viens no piedāvājumiem bija “low cost programmas” – apmācības par klientu apkalpošanu un pārdošanas pamatiem uzņēmumiem ar augstu darbinieku rotāciju (piemēram, mazumtirdzniecība un ražošana). Galvenā motivācija šeit bija ātri un par pieejamu cenu uzlabot pirmā līmeņa darbinieku prasmes, lai mazinātu apgrozījuma izmaksas.


Auditorija:

HR speciālisti šajās nozarēs.

 

2. Individuālās 1:1 sesijas

unikāls un inovatīvs risinājums pārdošanas speciālistiem un vadītājiem padziļināt savas prasmes individuāli ar kādu no 50 Win Partners treneriem. Šeit galvenais vēstījums bija personalizēta attīstība un rezultātu uzlabošana īsā laikā.


Auditorija:

uzņēmumu vadītāji, pārdošanas profesionāļi.

 

3. Eiropas līdzfinansējums

Win Partners palīdz arī ar Eiropas līdzfinansējuma piesaistīšanu un dokumentu sakārtošanu, lai segtu mācību izmaksas plašākam uzņēmumu lokam.


Auditorija:

HR un vadītāi dažādās nozarēs.

Pieeja un izpilde

Lai izvairītos no “viena ziņojuma visiem”, izveidojām trīs atsevišķas e-pasta kampaņas, katru ar savu toni, piemēriem un CTA – aicinājumiem uz darbību. Vēstulēs atsaucāmies uz adresāta amatu un uzņēmumu, lai radītu sajūtu, ka piedāvājums ir domāts tieši viņam. Tāpat testējām vairākas ziņu versijas – dažas ar uzsvaru uz izmaksu ietaupījumu, citas uz rezultātiem un ātru ieguvumu.

Vēstules bija īsas, tiešas un ar vienu skaidru darbības aicinājumu – rezervēt zvanu vai tikšanos. 

Kampaņu veidojām kā trīs e-pastu sekvenci, izmantojot Instantly.

Rezultāti

  • Sasniegto cilvēku skaits: 1711

  • Atbilžu skaits: 231

  • Pozitīvās atbildes: 38

Daļa atbilžu ienāca vēl vairākas nedēļas pēc kampaņas beigām, kas apstiprināja, ka ilgtermiņa atpazīstamības efekts šādās kampaņās ir būtisks.

Galvenā mācība – precīza segmentācija un personalizācija ļauj uzrunāt arī tādos periodos, kad aktivitāte tirgū ir zemāka. Turklāt vasarā cilvēki ir atvērtāki īsiem un konkrētiem piedāvājumiem, nevis garām prezentācijām.

Ja arī Tavs uzņēmums vēlas izmantot personalizētu auksto e-pastu kampaņu, kas patiešām strādā, spied uz pogas “Pieteikties bezmaksas konsultācijai” – mēs palīdzēsim Tev sasniegt jaunus klientus!