E-pastu mārketings

E-pastu mārketings NAV miris!

Daudz dzirdēta frāze “email marketing is dead” – tiek uzskatīts, ka e-pastu mārketings ir “miris” jeb vairs nav tik efektīvs rīks, kā sasniegt klientus. Mēs esam šeit, lai pierādītu pretējo, jo zinām, cik apnicīgi ir saņemt vairākus “pārdošanas e-pastus” dienā, kas visi izklausās vienādi.

Kāpēc e-pastu mārketings ir efektīvs?

Ja tas tiek darīts pareizi, aukstie e-pasti ir pat efektīvāki nekā aukstie zvani. Kāpēc? Jo ar pāris klikšķiem var sasniegt 10, 100 vai pat 1000 reižu vairāk cilvēkus vien pāris minūšu laikā. Tā vietā, lai gaidītu, kad uzņēmumi uzradīsies paši no sevis, ar e-pastu mārketinga palīdzību var vienkārši un ātri ģenerēt jaunus potenciālos klientus, kas precīzi atbilst uzņēmuma mērķauditorijai.

 

Mēs sagatavosim e-pastu kampaņas Jūsu vietā!

Lai e-pastu mārketings būtu efektīvs, ir svarīgi pareizi veikt sagatavošanās darbus:

1. Produkta vai pakalpojuma izpēte

Pirmais solis ir izpētīt tirgu, konkurenci un produktu vai pakalpojumu. Šajā posmā mēs uzdodam dažādus jautājumus klientam, lai izprastu piedāvājumu, priekšrocības un unikālos pārdošanas punktus.

2. Mērķauditorijas atlasīšana

Precīza datubāzes filtrēšana ir viens no svarīgākajiem faktoriem veiksmīgai e-pastu kampaņai. Mēs rūpīgi izvērtējam un atlasām datubāzi, balstoties uz vairākiem kritērijiem, piemēram, mērķauditorijas valsti, industriju, kontaktpersonas amatu uzņēmumā, darbinieku skaitu unn apgrozījumu. Šādā veidā mēs nodrošinām, ka e-pasti nonāks pie īstajiem cilvēkiem.

3. E-pasta adrešu uzsildīšana

Lai e-pasti nenonāktu mēstuļu sadaļā, nekādā gadījumā nedrīkst sūtīt simtiem e-pastus dienā no vienas e-pastu adreses. Tāpat ir svarīgi šīs e-pastu adreses “uzsildīt”. Mēs izmantojam sistēmu, kas pakāpeniski palielina izsūtīto e-pastu apjomu dienā, lai nodrošinātu, ka klienta e-pasts tiktu ne tikai saņemts, bet arī atvērts.

4. Personalizētu tekstu izveide

Lai izceltos pārējo ziņojumu vidū, ir nepieciešams personalizēt saturu. Mēs izstrādājam pielāgotus tekstus katram segmentam, ņemot vērā klienta vajadzības un intereses. Tas palīdz palielināt iesaisti un uzlabot atbildes rādītājus.

5. E-pastu kampaņu uzstādīšana

Kad mērķauditorija un e-pasta teksti ir gatavi, mēs uzstādam e-pastu kampaņu, izmantojot modernus mārketinga rīkus. Šis process ietver kontaktu sarakstu augšupielādi, e-pastu veidņu izveidi un dažādu teksta variāciju testēšanu. Mūsu komanda nodrošina, ka katrs solis tiek izpildīts precīzi un efektīvi.

6. Atgādinājuma e-pastu izsūtīšana

Lai palielinātu kampaņas efektivitāti, mēs izsūtām papildus 2 atgādinājuma e-pastus cilvēkiem, kuri nav atvēruši vai izlasījuši pirmo e-pastu. Mēs sekojam līdzi rādītājiem un izvērtējam dažādu teksta variāciju statistiku.

7. Pozitīvu un negatīvu atbilžu analīze

E-pastu kampaņas nav tikai par ziņojumu sūtīšanu – svarīga ir arī atbilžu analīze. Mēs rūpīgi izlasām visas saņemtās atbildes, gan pozitīvās, gan negatīvās, lai saprastu, kā mūsu kampaņas tiek uztvertas un kā tās varētu uzlabot.

 

8. Ieinteresētu potenciālo klientu nosūtīšana

Mūsu mērķis ir piesaistīt klientus, kas ir patiesi ieinteresēti klienta piedāvājumā. Mēs nosūtām klientam tikai tos kontaktus, kuri ir izrādījuši reālu interesi un gatavību turpmākai sadarbībai, tādējādi ietaupot jūsu laiku un resursus.

9. Kampaņu optimizācija

E-pastu mārketinga process ir dinamisks, un mēs nepārtraukti strādājam pie uzlabojumiem. Analizējot statistiku, mēs redzam, cik cilvēku atbild uz e-pastiem un kādi elementi strādā vislabāk. Pamatojoties uz šo informāciju, mēs pielāgojam tekstus un stratēģiju, lai uzlabotu rezultātus un maksimāli palielinātu klienta ieņēmumus.

 

Auksto e-pastu mārketings ir viens no izplatītākajiem veidiem, kā sasniegt jaunus potenciālos klientus. Spiežot uz pogas “Pieteikties bezmaksas konsultācijai”, mēs izveidosim bezmaksas e-pasta mārketinga plānu, kas pielāgots tieši Jūsu vēlmēm un uzņēmuma vajadzībām!