Nevienam nebija šaubu, ka ar Jāni no Fundamental Media šī kampaņa būs rezultatīva. Taču pat mēs negaidījām to, kas notika tālāk – 124 pozitīvas atbildes un vairāk nekā 10 jauni klienti vien mēneša laikā.
Šī nebija vienkārši “vēl viena kampaņa”. Jānim bija 3 dažādas idejas, 3 dažādām auditorijām – un tas nostrādāja (tik labi, ka kampaņu nācās vairākas reizes nopauzēt, lai varētu paspēt visiem atbildēt)!
Jānis ir izcils pasākumu vadītājs, kurš strādājis ar tādiem “milžiem” kā Lidl, airBaltic, Microsoft, Samsung un citiem. Mēs izveidojām kampaņu, kas uzrunā tieši mārketinga un HR vadītājus lielākajos Latvijas uzņēmumos un ieguvām atbildes no tādiem zīmoliem kā McDonald’s, Magebit, Mediju Tilts u.c.
Jānis ne tikai vada pasākumus, bet ir radījis arī pats savu izlaušanās spēli! Escape Car ir mobilā izlaušanās spēle, kas domāta uzņēmumu saliedēšanas pasākumiem. Mēs izveidojām atsevišķu kampaņu HR cilvēkiem, kas meklē jaunas idejas komandas saliedēšanai.
To, ka Jānis ir “cilvēks – orķestris”, to sapratām jau uzreiz. Pati negaidītākā no kampaņām bija mazuļu pases, ko piedāvājām ģimenes ārstu praksēm. Šķita, ka šai kampaņai nebūs liela atdeve, taču pirmo klientu ieguvām jau 4. dienā!
Kopā vairāk nekā 120 pozitīvas atbildes un vairāk nekā 10 jauni klienti mēneša laikā. Un tas viss, testējot trīs pavisam dažādas idejas vienā kampaņā.
Šī sadarbība pierāda, ka nevajag baidīties no daudzveidības – tieši drosme testēt un pārbaudīt dažādas idejas bieži vien atnes vislabākos rezultātus. Katrs no Jāņa piedāvājumiem atrada savu auditoriju un izraisīja patiesu interesi.
Ja arī Tavs uzņēmums vēlas izmantot personalizētu auksto e-pastu kampaņu, kas patiešām strādā, spied uz pogas “Pieteikties bezmaksas konsultācijai” – mēs palīdzēsim Tev sasniegt jaunus klientus!